En vacker hoodie ♥

Var och tittade på Hottopic och så hittade jag en helt vacker tröja. Hade sett den på en blogg men så blev jag helt förvirrad och tittade säkert in på varenda svensk twilightsida. Men jag hittade den!
Priset är 54 $ = 393 kr +frakt. Så det blir definitivt över 400 kr. Men det är värt det.
På bakasidan står det Wolf Girl (som Bella kallar Emily) och på hennes högra arm finns vargtatueringen. Och det gulliga med den är öronen, har alltid velat köpa en sådan fast med kattöron så den är bara helt.. perfekt

Här är min mors och min disskusion om tröjan: 
- Mamma, skulle vi kunna bli medlem på den här sidan? Det finns en jättefin tröja jag vill ha där..(Hottopic) 
- Men Agnès, nu räcker det med Twilightprylar.. Vi blir medlemmar när du ska köpa nått.
- Men... 


 


Kommentarer
Postat av: Hihihi

Hej!! Jag har hittat en tröja där för 22 $.

Hur mycket blir det i svenska pengar???



Och vet du hur man ska göra om man vill köpa en tröja där?



kram

2010-02-21 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0