Ett till svar från Discshop

 

Jag vet inte om så många har märkt det, men Carlisletröjan som jag längtat efter, har utgått ifrån Discshops sortiment. Jag blev såklart lite besviken, har väntat på den superlänge, och skrev därför ett till mejl till de och frågade varför. Jag mejlade de en annan gång till Daniel Holmen (har ansvar för posters och prylar, tror jag) där jag frågade om tröjan. Läs det här 

Hej,
Tack för ditt mail.

När jag svarade dig sist så sa jag att den preliminärt skulle komma någon gång under december. Nu har den tyvärr utgått ur vår leverantörs sortiment, jag har tyvärr ingen information om varför den gjort det. Alla posters & prylar som är bokningsbara kommuniceras med preliminära uppgifter, det kan förekomma att produkterna aldrig produceras eller att de utgår innan vi hunnit få in dem.

Med önskan om en god jul och ett gott nytt år!

Daniel Holmén
Inköp film och posters/prylar


Kommentarer
Postat av: alicia

sv: visst kan jag det! Jag kan säga till när boken kommit;)

2009-12-28 @ 20:34:58
URL: http://breakingmoon.blogg.se/
Postat av: Astrid

seeegt... :(

2009-12-29 @ 12:43:57
URL: http://ettplusettarlikamedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0