Forks Twilight Tour del 3

Cullens house, where Edward, Jasper, Alice, Esme, Carlisle, Emmett and Rosalie live.

Guiden berättade att det här egentligen inte var det riktiga huset som Stephenie Meyer valt ut. Det riktiga hade bränts ner och kunde därför inte användas för guidning. Men det här huset var riktigt mystiskt och fint, man kunde faktiskt hyra huset och bo där. Live with the vampires.
På skylten skriven av Esme står det;

The Cullens are off to Montana. They were some grizzly bears spotted near Canada. Our overnight guests will be cared by our resident innkeepers, as usual. Thanks, Esme.

Det fanns också stora kort ifrån familjen där det stod; Happy Birthday Edward! (Again) med en bild på ett basebollrack och Happy Birthday Bella! som firas den 13 september.  
I fönstret fanns den en stor kartongbild av Edward som tittar ut och jag kommer ihåg att jag bara tittade på honom när jag var där. Men vad jag tänkte då har jag glömt.

  


Kommentarer
Postat av: l. hou

sv: Ja, visst är de? Jag kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men om du går in på Thetwilightsaga.se så tror jag nog att du kan hitta priset :)

2009-12-11 @ 19:57:24
URL: http://houlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0