Paket från Forks

Marie och jag gjorde en beställning för ungefär tre veckor sedan ifrån DazzledByTwilight online butiken och förra veckan träffade jag Marie för att få min prylar! Jag var upprymd och superglad att få de, det gick otroligt snabbt med frakten och sakerna är jättefina :)

Tygmärke med texten (liknar den riktiga skylten); THE CITY OF FORKS WELCOMES YOU WHERE TWILIGHT BEGINS
Den ska jag naturligtvis sy fast på min Fjällräven väska!

Armband med olika motiv ifrån böckerna som är kär i;
Äpplet: Twilight ,Blomman: New Moon, Shackpjäsen: Breaking Dawn, Hjärtat & Vargen: Eclipse.





Kommentarer
Postat av: Vanessa

2 saker? eller är det fler.<3

sjukt coolt att du har varit i forks, avis:)<3

2010-02-21 @ 17:43:25
URL: http://vanessaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0