Ber och bönar.

* gnälla som Jacob Black gjorde när Edward och Bella sitter och pratar minnen i tältet i Eclipse *

Tittade runt på Twilight bloggar och hittade en namninsamling till att de ska sänka åldergränsen på New Moon till 11 år. Det känns som ett slag i magen att jag inte kommer att få se den utan att "smyga" mig in. Så det känns verkligen som att jag har fötts ett år försent. Jag längtar verkligen tills jag kommer med huvudet högt in i biografen och visar stolt upp min pass. Men nu är det dessvärre inte så.
Jag tror inte att det kommer göra så att åldergränsen sänks men jag hoppas, hoppas.

Så anmäl dig till namninsamlingen så kanske jag slutar gnälla som Jacob.  

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3923

(Hittat från The Twilight Saga) 

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

"He was my best friend. I would always love him, and it would never, ever be enough."

―Bella Swan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0