En obeskrivlig känsla

Vaknade 6:40, tittade in på SF och klickade nya sidbyten för att reservera biljetter till New Moon. Men de kom aldrig. Efter klockan 8 gav jag upp, skolan startade och fadern min gick inte på mina undanflykter. Kom hem för en halvtimma sedan och i Göteborg har de släppt tusentals biljetter till
The Twilight Saga: New Moon.
Så den 22 november, en söndag ska jag och Sophie se den. New Moon tröjan kommer sitta på!


Efter att ha läst TTS inlägget om åldergränsen bestämde vi oss för att vänta... Så att vi inte utslängda eller bara grymt besvikna.
..........................................................................................................................................................................
"There was nothing special about this place without him. I wasn’t exactly sure what I’d hoped to feel here, but the meadow was empty of atmosphere, empty of everything, just like everywhere else. Just like my nightmares."
Bella Swan, New Moon, chapter 10.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

hoppas att du kommer in då, för det är ju femtonårsgräns "/

jag är inte säker på att jag kommer in, för jag är ju rätt kort ...

2009-11-04 @ 18:39:29
URL: http://cassandraz.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

okej, lyllos dig som har föräldrar som vill till usa! =)

2009-11-04 @ 20:20:31
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0