Forks Twilight Tour del 1

   

                                  

(Klicka på bilderna för större bilder)

Det här är Jacob och Billy Hus i La Push. Det här stoppet fick endast de som åkte i Dazzled By Twilight stanna på eftersom det bor människor i huset men har tillåtit oss att se det.
När vi kom dit kändes det verkligen som att de hade sitt hem där. Motorcykeln som han hjälpt Bella att bygga på stod lutad mot väggen. När jag såg skjulet som är bredvid huset ville jag gå dit, för jag fick som en vision att Bella och Jacob satt där inne och skrattade tillsammans.

I fönstret fanns det också en poster på Jacob och guiden sa att familjen som bodde i huset verkligen hette Black i efternamn.




Kommentarer
Postat av: Ida

oj det är en saftig summa för en sån liten klänning :P

är det okej att jag lånar la push bilderna från dig?

2009-11-03 @ 21:44:02
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

hej! gud va avis jag är på dig som fått åka till forks!! :D men hur gammal är du? för i ett nyligen skrivet inlägg skrev du att du inte ville ha åldersgräns på 15 år, är du under 15elr? ;o åkte du till forks med dina föräldrar? :D

2009-11-04 @ 08:05:35
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag började GRÅTA när jag satte på låten och kollade på bilderna!!

Ome asså.

Speciellt när jag läser Eclipse också!

MAN FÅR JU ÅNGEST!

Bästa böckerna i vääärlden ändå! <33

2009-11-05 @ 17:35:09
URL: http://klaragibsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0