ny kategori!

Den heter Dagens fråga & citat där jag svarar på mina funderingar och frågor om Forks som kan finnas.

Varför blev jag Team Switzerland?

- Första gången jag läste böckerna var jag säker på att det var Team Edward. Anledningen var att han älskade Bella så otroligt mycket, mer än en människa någonsin kommer att älska någon. (Det är egentligen varför jag älskar Twilight så) Han vill verkligen ge henne allt hon vill ha, även fast det är en omöjlig kärlek.
Jag läste om böckerna för ett tag sedan, och jag blev helt överraskad av känslorna som kom i Eclipse när Jacob sa till Bella;

"You stay with me now, Bella! Do you hear me? Stay! You’re not leaving me! Keep your heart beating!"

Jag började faktiskt gråta. Bella låg bara där, utan liv i kroppen. Det kändes så hopplöst bara även fast jag visste att det skulle gå bra för henne. Jag satt faktiskt på kvällen och sa för mig själv: "Varför?". Det var en ångest åt Jacob som gjorde mig lite deppad.
                                                    Därför är jag Team Switzerland. 
 



Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan!

Jag försöker kanske svara lite mer detaljerat senare :-) men bara lite snabbt nu. Som det verkar så är frakten från den engelska sajten konstant på 4.95 pund (har jag för mig), men jag har ju inte beställt därifrån, så jag kan inte veta säkert. Jag har inte testat att lägga saker i varukorgen. Du kan ju göra det för att se vad den räknar ut frakten till. Då lönar det ju sig att beställa flera personer därifrån, eftersom frakten är konstant.



Det vore jättebra om du kunde meddela mig om det är något du vill beställa från Dazzled by Twilight, för jag måste lägga den ordern så snabbt som möjligt. Jag vet ändå inte om grejerna hinner komma fram till jul, men jag hoppas.



Jag har inte heller beställt från Close Up, så hör av dig om det är något jag ska lägga till där.

Kram

2009-11-25 @ 14:34:59
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0