New Moon har snart premiär...

Jag önskade att jag var på midnattsvisningen nu men dessvärre blev det inget. Men jag kan alltid hoppas på att drömma något inatt, helst om Edward och Bellas framtid efter Breaking Dawn eller Renesmees och Jacobs liv tillsammans. 
Annars drömmer jag om något helt annat, och "glömmer" i mitt drömliv att det är New Moon premiär. Men jag ska somna med Rivers Flow In You i öronen ikväll, så någonting vackert måste det bli.

 



Jag är helt dazzled av Yiruma. Han skriver så otroligt vackra låtar och har en sådan Twilight inspiration i sig. Just Rivers Flow In You är min favorit, håller faktiskt på att lära mig den nu. Det är mitt mål i livet just nu; Kunna spela den. (Också den låt som är i mitt Forks-bildspel. Länk Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0