Svar på den dåliga uppdateringen!

Här är förklaringar till varför jag inte varit inne och skrivit inlägg: (men nu är det slut på det!)

- Jag har deppat mycket eftersom det är 15-årsgräns på New Moon, gått in i en inre depression och är bara grymt besviken.
- Skolan är ivägen, som alltid. Jag har ett stort arbete på max 15 s. som ska lämnas in.
- Det händer inte så mycket i Forks, förutom MEGA TWILIGHT TOUREN. Länk Här (Kostar däremot mycket, men det är det värt.)
- Jag har tittat på många sidor som säljer Twilight prylar och hittade den här tjejen som gör hur vackra halsband som helst. Men jag funderar på vilken jag ska köpa av bilder på böckerna. De kostar 16:50 dollar st. Jättevackra verkligen... Länk Här  (scrolla ner för information, mycket bra skrivet av säljaren!)




- Ibland känner man sig bara lite vilse.
- Jag får egentligen inte sitta vid datorn på vardagar (ska överklaga) så direkt när jag kommer hem startar jag upp datorn och försöker men fastnar alltid vid andra sidor än min blogg. (Titta på länkarna längst ner i menyn!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0