Twinight i lördags.

Igår, lördagen den 28 november var jag på Twinight på Stadsbiblioteket. Nina och Mikaela anordnade träffen och det var superkul! Först så skrev vi med tygpennor på t-shirtar (jag lägger upp den på bloggen snart) på min stod det: Forks, where twilight begins. Life sucks, and then you die.

Sedan var det min tur och prata om Forks medans vi såg på bildspelet. Jag svarade på frågor och berätta lite om hur det var att vara där.

Sedan pratade Marie om twilightgrejer och visade upp prylar, te.x kudde, paraply, smyckeskrin (som spelade Clair de la Lune! Vackert, vackert).
Vi hade quiz och jag vann en bok^^

Hade inte med mig kamera så kunde inte ta kort men här kommer Twinight postern :)


Kommentarer
Postat av: Malin

ah vilken rolig ide!

2009-12-24 @ 11:00:53
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0