Bravo tidning med WOLF PACK

Köpte tidningen endast för poster, som jag alltid brukar göra med Bravo. Har faktiskt inte så många postrar med Team Jacob eller Wolfpack så jag tänkte att det passade bra :)
Har börjat bli mer Team Jacob på sistonde, del 2 i hans perspektiv i Breaking Dawn förrändrade min syn på honom.. Så jag är just nu Team Schweiz.

4 bra saker att veta om just du ska köpa en BRAVO tidning:
+ Billigt, oftast 26 eller 78kr!
+ Det står inte BRAVO över hela postern som det gör på vissa andra. Utan bara upp i kanten, i svart.
+ De har nästan alltid Twilight postrar
+ Man får en present med, t.ex en Jacob Black tatuering. * Happy * eller Volturi klistermärken *Happy*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0