Forks Twilight Tour I



Den är videon tog lång tid att göra, att få bilderna i samma ordning där man gick av på och Bella's Luallby och Renesmee's Lullaby som skulle flyta ihop i varandra.

Jag tänker varenda dag på Forks, hur mycket jag saknar det och bara hur lycklig jag är att ha fått chansen att åka dit. När jag var där tänkte jag inte, allt som inte hade med Twilight och göra bara försvann. Tänkte bara på var jag befann mig. " Agnès du är Forks, tänk nu med hjärnan vad du vill göra! "
Bussturen var fantastisk, utan den och endast åkt runt med bilen skulle vara svårare att förstå ( även fast man kommer då att ta dubbelt så många bilder ). Vi fick veta lite sneak peak om en scen i New Moon och var alla Forksbor köpte mat och fakta om platserna som den " heliga " bussen stannade på.  

I den här kategorien Forks Twilight Tour ( FTT ) ska jag berätta om alla stopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0