Twilightträff+Inköp+Bio

Idag har varit en riktigt kul dag;

  • Twilightträff med Emelie från www.TheTwilightSaga.se och massa andra twilighters. Vi var på dynamo ungdomsrum och pratade om Twilight. Det var också en tävling där man kunde vinna tidningarm poster, bokmärke, kalender. Grattis Marie !

(Tog inga bilder på träffen men om några kommer upp på TTS, lägger jag upp de här :D )

  • Köpte en tidning som heter BLISS och med den fick man en twilight väska, tror inte den är så jättetålig men den är fin. Man kunde välja på Team Edward eller Jacob och jag valde Jacob Black. Den kostade 55 svenska kronor på press-stop :)

  • Var på bio idag och såg att det fanns 3 hyperstora New Moon postrar uppsatta som jag naturligtvis fotade. Frågade i kassan om åldersgränsen och hon sa ungefär: " Det lutar mot 15 år men det är ju mer ung publik och så... " Jag tror att det kommer bli 15-årsgräns men önskar och hoppas att det naturligtvis inte blir så.




Kommentarer
Postat av: Klara Gibson

JAG BEEER TILL TWILIGHT GUDEN ATT DET INTE ÄR 15 ÅRS GRÄNS!

Var det twilight träff idag?! NOO! Jag som sa att jag skulle gå på fler.

Äsch jag går på den imorgon! ^^

2009-10-30 @ 18:53:39
URL: http://klaragibsons.blogg.se/
Postat av: sandra

hejsan! vilken rolig blogg du har! älskar twilight!'



jag fick tag i mina twilight journals på bokia.se vet inte om de har några kvar men de borde ha det! ddem kostade lite mindre än 200 tsm med porto:)

2009-11-04 @ 13:53:31
URL: http://blandminaord.blogg.se/
Postat av: MOLLIE

Vad tycker du om dagens låt?

Bäst, seg, udda, fin?

Alla åsikter uppskattas ^^

Kram ♥

2009-11-06 @ 18:02:41
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0