Bilder från Dazzled By Twilight butiken

När jag var i Forks så berättade guiden att Dazzled By Twilight (DBT) skulle byta lokal till en större. Den nya butiken öppnade 1 augusti 2009. Och så lyckades jag hitta några bilder på hur fint de har gjort det. Den här meningen som fanns på hemsidan tycker jag samanfattar det ganska bra:
"Dazzled By Twilight is sure to have something to offer for even the most discriminating Twilight Fan."
Här är några åh-jag-vill-vara-där bilder:


Först och främst så är utsidan så himla fin med Bella, Jacob och Edwards skuggor. (Edwards kan man ju förresten köpa har jag sett, att ha på väggen). Man känner verkligen igen de! Den "gamla" butiken var dubbelt så liten och hade bara en entré.



Här är Dazzled By Twilightbussen, som jag sagt förut så tycker jag att det är så fint att det står Be Safe på baksidan. Om jag gissar rätt så 30 platser allt som allt.


Här är butikens fönster med schackpjäser!


Här är blomträboxen (eller kanske för cigaretter?) som finns utanför. Detaljerna i träet; Twilightomslaget med handen och äpplet, texten, pianot, musiknoterna och Edward i bokstäver. Mycket vackert.

In i butiken!


Känner ni igen det? Volterra! Klocktornet leder en till flera Twiprylar.


Här ser man lite hur atmosfären är inne i butiken, det röda bandet i taket tror jag nog är Eclipsebandet. Det verkar så mysigt! Här nedanför så ser man vad de ristat in i trädet som finns därinne.. Edward + Bella= ♥

 


Den här två bilderna fick jag fundera lite på vad det som menades men sedan så insåg jag att det är Isle Esme! ♥
Lite exotiskt.


Den här bilden med Jacob får avsluta bilderna från Dbt. Målningen på väggen ska föreställa La Push, first beach med James Iland. "Look after my heart, I've left it with you." En Yamaha motorcykel står framför Jake :)

Så, någon mer än jag som önskar att man befann sig där just nu?


Kommentarer
Postat av: Alice

Det här är så bra ! It just made my day ^^

2010-04-18 @ 20:24:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Astrid Cullen

jagjagjagjagjag!!!!!!!!! :D:D

2010-04-19 @ 19:13:36
URL: http://astridcullen.blogg.se/
Postat av: Ida

SKYNDA DIG ATT SKRIVA KAPITEL 11 PÅ WOLFGIRL!JAG DÖR! JAG ÄR JU HUR BEROENDE SOM HELST!!!!

SNÄLLA SKYNDA!

2010-04-20 @ 17:03:50
URL: http://idamimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0