Cullen Creast från Bellas Box ☂

Örhängen:

Vampire girl armbandet som jag fick i Bellas Box var alldeles för stort för min armled och så det åker av när jag har på mig det, så därför tog jag av Cullen Creast och satte den på ett örhänge. Superenkelt, fast det var lite svårt att få bort den från armbandet.. Jag vet inte vilken metall det är men den är ganska hård. Såhär blev resultatet :

                            
                   

Här är också en bild på mina tre Twilightinspirerande örhängen, tyvärr har jag bara en av varje men det blir fint ändå!

                                                      

Vargen har jag skrivit om förut och kommer från ett halsband från Grand Canyon (fin landskap, höga berg o.s.v :). Gaffeln eller Forks är från Ur&Penns rean och Cullen Creast från Bellas Box.

Trevlig Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0