God Jul Forkstwilight läsare!

Jag tänkte bara önska er en riktig God Jul!
 
Här är ännu en bild på en stor pepparkakan där jag gjorde granar, regn och små rödrosa äpplen på. Som i Forks, typ :) Så tänkte jag ta med ett citat, men alla citat om Forks kändes lite deprimerande ("Are you so depressed by Forks that it’s made you suicidal?"), så jag tog ett med jultema även fast det inte heller är särskilt lyckligt men har i alla fall lite med julen att göra!

"And, just like before, Bella’s face lit up like a kid’s on Christmas morning. Like I’d brought her the greatest gift ever. It was so unfair." Jacob Black, Breaking Dawn


Kommentarer
Postat av: Astrid Cullen

God jul Agnès!! <3

2010-12-25 @ 19:54:10
URL: http://astridcullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0