Forks Twilight Tour del 6

Här är några bilder på platser eller saker som fanns i Forks men som jag sätter ihop i ett inlägg eftersom det annars inte blir så mycket läsning :]



Här är bussen som vi åkte i under hela Twilight turen. Det fanns plats för kanske 20 personer. Guiden, som var grymt härlig, satt längst fram bredvid chauffören och pratade i en mick om de olika platserna, lite Quileute legender och det som var omkring oss. Twilight var hennes liv helt enkelt, bo i Forks och vara guid för en Twilightbuss. Drömlivet, antar jag. Hon tipsade oss också ett band, som heter The Mitch Hansen Band där en gift man läste böckerna eftersom hans fru älskade de och började skriva låtar som hade med böckerna och göra. Här är några som tycker är väldigt fina;

Jacob Black - Twilight hour (Från Edward till Jacob)


Lullaby - Twilight hour (Edwards lullaby till Bella, väldigt söt)


Stay with me - Twilight Hour (Bella till Edward, mycket vacker!)




På den här bilden ser man extra bra hur vädret var den 7 juli då jag var där. Vattnet på parkeringen och molnen som täcker hela himlen. Om man tittar längra bort i bilden kan man se att skogen börjar och de gröna trädtopparna syns. Jag tyckte vädret var perfekt.
ACE Hardware Sporting Goods som det står på skylten är mataffären där många Forksbor köper sin mat!


Kommentarer
Postat av: Astrid Cullen

haha, älskar edwards låt till jacob!!

2010-02-06 @ 16:39:07
URL: http://astridcullen.blogg.se/
Postat av: Astrid Cullen

sv: det var så lite Agnès, jag ser verkligen fram emot nästa kapitel, du skriver jättebra!!

2010-02-06 @ 16:48:16
URL: http://astridcullen.blogg.se/
Postat av: ANONYM

Har precis läst din fanfic! Den var jätte jätte bra!



Jag skriver också en fanfic. Läs gärna och kommentera vad du tycker :D

2010-02-08 @ 19:28:10
URL: http://mytwilightfanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0