I am Switzerland!

       

Jag åker till Schweiz på fredag och kommer hem nästa fredag igen. Bloggar förmodligen på lördag och berättar om resan, visar bilder eftersom det har ju lite lite med Twilight och göra. Ska försöka leta efter lite prylar som det står Switzerland på :) Eftersom man i Sverige ser t-shirtar med Sweden i souvenirbutiker så borde ju det finnas med Switzerland i Schweiz. Där ska jag i alla fall åka skidor!


                              (Annars är det bara att lägga till mig på Bloglovin så missar ni inte!)

WOLF GIRL LÄSARE: Ni får det kapitel 6 när jag kommer hem. Håll ut!

Om ni vill ha något trevligt att läsa är det bara att titta länkarna i menyn !!


Kommentarer
Postat av: Astrid Cullen

vill följa med :]

2010-02-09 @ 18:16:08
URL: http://astridcullen.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha det så jättekul på resan!

Det ska bli kul att se vad du hittade. :-)

2010-02-10 @ 13:53:39
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0