Priser på SciFimässan med Justin Chon ( Eric Yorkie)



M
ånga har nog läst det på TwilightSweden eller någon annan sida att Justin Chon kommer till Göteborg men jag tänkte skriva lite om priser. Jag är superglad att någon av skådespelarna kommer till Sverige, speciellt Göteborg eftersom jag missade Eddi i Stockholm. Eller jag kunde ju inte åka dit själv men i alla fall. Så nu hoppas jag att fler skådespelare kommer till Sverige, även fast vi är ett litet land :]

På mässor så kostar det alltså att fotas med skådespelaren och själv tycker jag att det är väldigt konstigt. Det är ju bara ett foto! Och 150 kr är ganska dyrt men efter att jag läste lite om hur fotograferingen går till tänkte jag att det kanske inte var så dåligt. Såhär står det:

"En fotografering kostar 150:-, betalas i "Photo session" montern (som ligger precis bredvid där gästerna sitter och signerar) och då ingår en 30 cm x 20 cm förstoring som leveraras senare samma dag.
Fotot tas mot en bakgrund och med professional ljussättning och blixar.
Du står bredvid skådespelaren, du lutar dig inte över ett bord.
Det går fortfarande att fotografera skådespelarna när de signerar,
men inte att stå bredvid dem, gå bakom borden etc.
Om ditt foto av någon anledning inte blivit bra, får du pengarna tillbaka"

Det verkar som att det kostar 150 kronor för att få sitt foto singerat också så det blir alltså 300 kronor. Men om man bara vill ha autograf har skådespelarna med sig egna foton som man kan få signerad.

Om man inte vill betala så mycket pengar för att bli fotograferad med skådespelaren kan man ta på håll men det är förbjudet att ställa sig bakom bordet där han sitter och låta någon annan ta ett foto än fotografen.

PRISER:

Entré 100 kronor
Fotografering 150 kronor
Signering 150 kr

Öppettider:

10.00 - 18.00
6-7 mars







Kommentarer
Postat av: EMMA

sv, okej , tråkigt att bara vara där en dag .. men man hinner ju säkert ändå se sig omkring och man har ju ändå varit där! själva känslan måste vara otrolig :D



kram! :D

2010-01-18 @ 17:27:47
URL: http://eiisberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej!



åh tack vad snällt sagt :D

kan säga nu att det kommer komma ett mycket bättre bellas armband inom snar framtid. heh :P



jag använder mig av vanliga färgpennor:)

kram sandra

2010-01-18 @ 18:19:51
URL: http://blandminaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0