Skolan börjar: Sämre uppdatering + animationer



Imorgon börjar skolan igen, tyvärr. Och jag får inte använda datorn under vardagar, anledningen är att jag ska fokusera på skolan så det blir inte många inlägg under vardagarna, eller egentligen inga alls. Fast jag kommer nog smyglogga in ändå men, man vet aldrig. Men på helgerna blir det några inlägg :]

Så för att beredd med massa nyheter i twilightvärlden har jag lagt till massa bloggar på Bloglovin, så kommer ha mycket att läsa ^^

  • Läs bloggarna som jag länkat till i menyn!


Även den här bilden får mig att tänka på Twilight..

Här kommer en liten Twilightanimation som jag hittade på Jacob, när de filmade scenen där han berättar om The Cold Ones för Bella, antar jag; (Han är så söt!)




.


Kommentarer
Postat av: Astrid

hehe, du bryter mot det nu ;)

2010-01-07 @ 15:33:45
Postat av: Jealii

Hehe det är väldigt bra gjort tycker jag.. måste ha tagit en lång tid att göra

2010-01-08 @ 14:53:13
URL: http://thesagaoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0