Tillbaks till min kära dator +Twilightdröm



Det är konstigt hur mycket som har hänt under fem dagar i Twilightvärlden. Jag loggade in på Bloglovin och hade 261 inlägg att titta igenom. Men det känns bara bra att ha mycket att läsa!

Inatt hade jag en Twilightdröm. Jag brukar inte ha det så ofta men efter två dagar i rad med sådana drömmar ska jag läsa ett kapitel í New Moon:The official Illustrated Movie Companion varje kväll. Fast jag scrapbookade igår kväll så det beror nog på det. (Lägger upp lite bilder när jag har tillgång till kamera) Såhär var det i alla fall:

Kristen skulle prata på en presskonferans, så när det inte var någon runt henne sprang jag dit och frågade den dummaste frågan någonsin.
"När paparazzi kommer fram till dig, skriker de ditt namn snabbt eller långsamt? Typ KRISTEN! Eller k r i s t e n! "Jag vet inte vad jag fick den ifrån, jag hade världens chans så frågar jag den dummaste frågan någonsin. Är lite besviken! Hon var först tveksam och sedan sa;
"Ehm...I don't.. I don't really know." Jag skämdes faktiskt.
Sedan kom Robert dit och jag en kompis (minns inte vem) var tvungen att göra så att ingen nådde honom, skadade honom. Lite Ensam Hemma (filmen) stil på det hela, att göra fällor. Vi klarade det och han blev oskadd.
Taylor var också med, synd nog var han animerad. Han hade sin varg tatuering och man kunde röra honom med pilarna på tagentbordet.
Sedan när presskonferansen skulle ta slut kunde man köpa Kristens parfym eller pennor med lite hudkräm. Jag tipsade min kompis att köpa parfymen. Sedan hände det sorgligaste. Kristen skulle gå så jag gick fram och kramade henne och sa; "Det här var en av de bästa dagarna i mitt liv. Tack." Så började jag gråta av glädje medan jag fortfarande kramade henne. Sedan tog den slut, antar jag, eftersom jag inte minns något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0