Eclipse + min födelsedag = sant

Snart så, snart har Eclipse premiär. Jag fyller faktiskt år 30 juni, 15 år, så det kommer bli en bra födelsedag! Fast egentligen ser jag mer fram emot att se Eclipse på Twilight Movie Night än att fira min femtonårsdag. Jag längtar verkligen till att se Rosalie och Jaspers förflutna, tältscenen, när Bella får vargen av Jake, hennes ring, Edward, Sam Uley, Leah och Emily.


Sedan så ska jag försöka skriva ett stort inlägg om Taylor och Kristens besök i Stockholm. Det känns så konstigt att säga att jag faktiskt har sett de. När de stod där på scenen och vinkade. Känns fortfarande nu, efter mer än en vecka, overkligt.

Här en en bild på Kristen och Taylor på scenen:

 

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag köpte den på Ica! ^^

2010-07-01 @ 16:41:14
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Maria Diver

Grattis Agnès!!!!

Hoppas du fick många presenter @.@



p.s fick du mitt sms?



Kramar ^^

2010-07-01 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0