Fototapeter med Forks stil!

När jag besökte en vän för inte så länge sedan såg jag att hon hade tapetserat om sitt rum. Hon hade ljusgröna väggar och en fondvägg som var en skog. En tät skog precis som de skogar som finns i Forks. När man ser bilder så känns rummet så öppet. Mycket fint! Hittade två stycken på photowall.se .
Både tapeterna ligger bland de mest populära motiven på sidan.

Tapet nr.1 Rural Forest
Pris: 3699 kr för 585 x 270 cm (13 st längder)






Tapet nr.2 Sunbeam through Trees
Pris: 2499 kr för 405 x 270 cm (9 st längder)


Solen tränger sig fram genom träden. Härligt!


Här är två bilder på ett rum med skogsfondvägg, men här hittade jag inte varifrån de är.

 



Så om någon är lite sugen på att köpa ny tapet med skog finns båda tapeterna i lager!


Kommentarer
Postat av: Paulina

SV: Ok tack så mycket!



Sjukt snygga väggar! :D

2010-06-07 @ 13:13:19
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag ÄLSKAR den där solen skiner igenom molnen!

Alla var jättefina. Man kanske skulle tapetsera om...

2010-06-13 @ 23:22:48
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0