I väntan på Bree Tanner på Sci-Fi Bokhandeln 06:01

Idag satte jag klockan på tio i fem för att kunna vara på plats på Sci-Fi bokhandeln, kvällen innan så sa mina föräldrar att jag aboslut inte fick gå för att jag redan varit uppe så länge (16 timmar tror jag för Taylor och Kristen! Helt utan sömn! Mysigt i alla fall!) Men jag struntade helt i det och smög ut på cykeln. Väldigt skönt när det är så tomt och tyst på cykelvägarna på morgonen.

I alla fall så kom jag dit, kvart i 6 och det var få människor där. Jag, Astrid, Mollie och 4 pers som jag inte kände igen. Vet inte riktigt var alla var, kanske i sängen och sov. Men de två kvinnorna som jobbade där då öppnade för oss och där låg den. Fördjupningen i Bree Tanners liv. Köpte den engelska för 158 kronor.

På Sci-fi bokhandeln hade de även fått in lite twigrejer! Svart tyväska med Edward tryck för 199, nyckelringar för 69 och pins med Team Jacob eller Team Edward. Jag hade pratat med en som jobbade där inne tidigt i maj och hon hade sagt att de fått en till leverantör av Twigrejer så det är superbra!


Stort leende tidigt på morgonen!





Har inte börjat läsa den än, eftersom jag först vill läsa ut Eclipse så att jag får ett färskare minne av hur Bella ser det. Men jag har god tid på mig! 24 dagar kvar till Eclipse - till Twilight Movie Night.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det lät ju jättebra med den andra leverantören! Jag borde ha fattat att något sådant hänt eftersom de har börjat få in grejer som de inte haft innan. Det borde man ju skriva om....när man hinner... ;-)

2010-06-13 @ 23:30:01
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0