Har läst ut Frost!

Igår så läste jag ut Frost eller Shiver som den heter på engelska. Direkt efter sista kapitlet satte jag mig ner vid min skrivmaskin och skrev en dikt. Rimmade inte men kändes bra att få utlopp för sina känslor. Bokade precis en bok med Rainer Maria Rilke, som jag ska antaglien ska hämta ut imorgon. Recensionen på boken kommer inte ikväll eftersom jag inte sitter vid min bärbara dator, utan lånar min mors och jag känner mig inte inspirerad här. Så det får vänta tills mitt internet funkar igen.
Och en annan spännande grej är att jag ska hämta eller snarare köpa Bellas Box imorgon, jag bokade den på nätet, Hemmakväll heter dem, och ska då få den! De öppnar 12:00 så jag ska stå där prick. Men den kvällen har vi besök så jag kommer nog inte att kunna se den förrän söndag. Hoppas det regnar så jag har en anledning att stanna inne... Två skivor med bara extra material, lovely, lovely, lovely. Hoppas att Sam Uley är med mycket.

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Rainer Maria Rilke!!! Vad var det jag sa? Haha

Jag MÅSTE läsa något av honom också! Efter att ha läst Shiver funderar jag nästan på att läsa på tyska, för det Sam läste var så fint.

2010-03-21 @ 00:36:38
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0