Only a vampire can love you forever...

    
                         

Ett läppsyl som jag köpte av Marie på Sci-fi mässan under twilightträffen. Det är ganska unikt eftersom det har en slags "vampyreffekt", som är att det är kallt och stiks på läpparna när man sätter på det. Jag trodde först inte att det skulle funka men det gör det verkligen. Den luktar mint som är uppfräschande.
Som att kyssa en vampyr ... Mmm, det är mysigt...

Det finns att köpa på Dazzled By Twilight online store och på tvmerch.com.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Jag heter Caroline och går på designprogrammet i Borås. I ett ämne som jag har ska vi designa en produkt. Då undrar jag om du vill hjälpa mig med det? Alltså de jag vill att du gör är vara min uppdragsgivare. De finns mkt mer att berätta om detta så om du är intresserad av cetta så kan du bara kontakta mig på bloggen eller maila mig ;) hade varit kul om du vill hjälpa mig :)

2010-03-30 @ 22:08:02
URL: http://carolineflora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0