Ska se Remember Me idag + ny bra bok

Ska gå på en förhandsvisning idag klockan halv ett idag för att se Remember Me. Är lite spänd eller hur man nu ska uttrycka sig eftersom jag vet att det kommer vara en lite tvist. Man tror att det är en gullig liten kärleksfilm men så är det då antaglien inte. Fick reda på det på Twilightträffen under Sci-Fi mässan och övervägde för ett tag sedan att söka på hur den slutar. MEN jag har inte gjort det än (har några timmar på mig :O) och jag ser fram emot visningen.

Så nu till boken, jag håller just nu på att läsa en bok som heter Frost, som Marie tipsade om. Det handlar om Grace som är träffar Sam, en varulv som är männsika på sommaren och varg på vinterarna. Har läst några kapitel och den är riktigt bra. Väldigt söt. Författaren gör att man målar upp en vädligt tydlig bild av hur det ser ut, så varje gång jag läser när de t.ex. är i skogen så har jag samma bild.
Twilightsweden skrev ett långt och intressant inlägg om boken här


Kommentarer
Postat av: Alicia

Oh! Ska du se Remember Me idag? Då kommer du väl att få se eclipse trailern, eller? :D

2010-03-10 @ 16:39:43
URL: http://breakingmoon.blogg.se/
Postat av: Astrid Cullen

jag avundas dig...

2010-03-11 @ 09:28:19
URL: http://astridcullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0