Varför startade jag blogga om Forks?

Det största anledningen till att jag började blogga om Forks är att jag var där. Det fanns ingen svensk sajt som handlade om just Forks och jag tyckte det skulle vara kul att informera folk om hur det var att vara i the hometown of Twilight.
Jag bloggade innan på en mer personlig blogg men till slut så blev det nästan bara inlägg om hur mycket jag gillade just Twilight att jag bestämde mig att namnet fick bytas och att det inte längre skulle vara jag i fokus.
Sedan kom jag till ett ny domän ,eclipseagnes, men jag vet inte, det kändes inte helt rätt och namnet tyckte jag inte stämde in på det jag skrev om. Där började mina inlägg om Forks som sedan har förflyttats och förbättras hit till Forks Twilight C:
Från början, innan jag hade varit i Forks, så tänkte jag att starta en blogg om Twilight. Men så såg jag att det redan fanns många superbra bloggar om Twilight, skådespelarna och om dem flesta sakerna i Twilightvärlden.
Så efter den magiska dagen 7 juli 2009 så tänkte jag till och började blogga. Berätta om min resa helt enkelt och vad som händer i Forks idag.

                                                 "Forks was literally my personal hell on Earth."
                                                                   Bella Swan, Twilight,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0