En tanke om The Second Short Life Of Bree Tanner

Måste vara den längsta boktiteln som jag sett..

Jag läste runt på några bloggar för ett tag sedan när den spanska omsalget av The Second Short Life Of Bree Tanner släpptes och många skrev att de tyckte det såg ut som en skräckbok och att blodet är på något sätt lite äckligt. Det som slog mig efter ett tag sedan var då att Brees liv kanske inte var så lyckligt, kanske riktigt hemskt. Det är kanske det som visas, genom bokomslaget.

Själv tycker jag nog mest om det amerikanska omslaget, eller egentligen det omslaget som är till alla länder förutom Spanien. Jag gillar när bakgrunden är svart - det gör den lite mystisk. Spanska omslaget tycker jag är lite för mycket känns det som, nu är det som att jag säger emot det jag sagt innan men det känns så rakt på. Fast ändå får man "Wow!" känsla när man ser det.

Bara 10 dagar kvar nu!




Kommentarer
Postat av: Astrid Cullen

Jej!!

2010-05-26 @ 20:35:44
URL: http://astridcullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0