Förklaring till den nya designen

Jag satte mig ner i eftermiddags och startade från en bild till en ny design. Och det funkade väldigt bra. www.designadinblogg.se är nog den allra bästa sidan man kan hitta. (Inom design, då..)
Men i alla fall här kommer lite fakta om hur det ser ut:

Äpplet i inläggrubriken - symboliserar the forbidden fruit
Vädret i Forks i menyn - Idag, imorgon och sedan två dagar frammåt. Väldigt praktiskt
Den gröna färgen - Egentligen hade jag tänkt mig kanske lite rött till Eclipse men så hittade jag en fin grön, skoglikt färg som passade bra till Forks. Ska försöka få in det röda bandet någonstans men det tar nog inte ett litet tag innan jag lista ut hur man gör det.

God Kväll!

(Om du inte ser någon skillnad, tryck F5)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jätte snygg ny design! :D

2010-05-07 @ 21:37:28
URL: http://breakingmoon.blogg.se/
Postat av: Astrid

jaa!! :D

2010-05-09 @ 15:52:37
URL: http://astridcullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0