Lite trubbel i bloggen

God eftermiddag , nu kommer det vara lite konstigt kanske man skulle kunna kalla det i bloggen eftersom jag håller på att "renovera". Byte av header och meny o.s.v. Jag vill få in lite mer färg i bloggen. Men ska inte ha lösenordskyddat utan håller på att testa designen på en annan blogg. Menyn har hoppat fel märkte jag och jag känner mig alldeles förvirrad med alla dessa html koder, jag förstår inte mycket av det. </br>, side, content, wrapper..  
Men! Det blir fint när det är klart C:


Kommentarer
Postat av: Emma

åh hur gjorde du för att få upp menyn igen, min ligger också helt fel och det går inte att fixa:(

2010-06-01 @ 08:02:48
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0