The Meadow i Forks, Washington

Via www.edwardsmeadow.com hittade jag en hemsida där en fotograf tagit bilder på The Meadow, ängen där Bella för första gången ser hur Edwards hud ser ut i solljuset. Jag har ingen aning var i Forks bilderna är tagna men den liknar den äng som Stephenie Meyer beskriver. Så det här är ingen plats som hon sagt är just den ängen som är i boken utan det är fotografen som hittat stället. Bilderna tagna från skogen på ängen men som även har med lite skog, tycker jag är så vackra. Som att man ser på ängen från Bellas ögon.

Har suttit nu och klippt ihop alla bilder till en liten film som nu ligger ute på Youtube med den vackra sången Need av Hana Pestle. Gjord av mig: MagicTwilightSaga


Kommentarer
Postat av: Alicia

Kapitel 19 ur The Cold Wind finns nu ute på min blogg.:) Läs gärna!

2010-05-16 @ 17:09:51
URL: http://breakingmoon.blogg.se/
Postat av: Astrid Cullen

fiina!!! fast jag hade nog tänkt mig mer träd...



har fixat skype nuu :D

2010-05-17 @ 18:02:07
URL: http://astridcullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0