Kapitel 13 i Wolf Girl - det sista för den här gången

Under sommarlovet skrev jag klart kapitel 13 i Wolf Girl c: Och det blev långt men det var precis så jag ville ha det. För det här kapitlet kommer nämligen bli det sista av den här "säsongen" eller hur man nu ska säga. Anledningen är att jag vill ta en liten paus från fanfiction skrivandet.

Men jag kommer kanske fortsätta på den, det beror lite på hur inspirerad jag är (Nu låter jag lite som Stephenie angående Midnight Sun) men i så fall skriver jag några kapitel och sedan publicerar dem. Jag får se hur det blir.
Så för att hedra Bella på sin födelsedag den 13 september, publicerar jag då kapitlet. Så måndag den 13 september, så finns det på www.forkstwilight.blogg.se/wolfgirl

Kommentarer
Postat av: Sophie ^^

Längtar <3 <3

2010-09-05 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0