Snart är bilderna här.

Hej! Nu har jag installerat mig hemma igen efter resan. Jag hade en sjukt kul dag med mycket skratt i Forks och kameran har över 200 bilder därifrån! Tänkte att jag skulle dela upp inläggen såhär i olika kategorier:
  • Port Angeles (Lincoln, Bella Italia och Port Book and News)
  • Forks skylten + vägen dit
  • Forks High School + Forks Hospital + Polisstationen
  • Cullens hus
  • Bella hus
  • Dazzled by Twilight affären
  • Twilight buss + Annan Twilightaffär
  • Chamber of commerce + Forks Outfitters
  • La Push + Restaurang
  • Jacobs hus + Treaty Line
Tror jag fått med allt nu, så uppdaterar snart bloggen med bilder och text. Håll ut!
Skapade också en ny kategori där alla inlägg från resan kommer vara nu, som heter "Forks juni 2011".
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0