Twilightinspirerande grejer

Kameran är fixad så jag tog några kort på egengjorda Twilightgrejer som jag har gjort, köpt eller har använt. Har suttit ganska länge nu och satt ihop bilder till panorama och ska skriva lite om de.



Klistermärke som jag har satt på baksidan av blodröda iPoden. Det kommer från en Bravo tidning som jag köpte för länge sedan. Kyssen är under den scenen då Bella springer till Edward i Volterra. Den är så vacker.





Tröjan gjorde jag under Twinight på Stadsbiblioteket. Längst ner står det Life Sucks and then you die, kommer ifrån Breaking Dawn :] Man använder textilpennor och stryker sedan på texten innan den ska tvättas.




Bravonumret innehöll en sorts kalender som man kan sätta in bilder ifrån New Moon. Jag blev helt kär i bilderna som fanns med i paketet så jag var tvungen att köpa den.. Tidningen kostade som vanliga Bravosar 26 kr ^.^




Smycket köpte jag i somras när vi var i Grand Canyon, i en semesterby. Jag tittade runt i affären efter något sådant, så när jag såg varghalsbandet (har själv satt den på örhänge) så blev jag bara glad. Fjädrarna gör de också mer Quileute, La Push känsla.





Jag köpte tidningen för att jag tyckte att bilderna i den var så fina och stora även fast den kostade 75 kr. Hmm.. Och så står det på tyska men jag kan titta på bilderna istället :) Som present fick man "vampyrtänder" som är mycket obekväma och som egentligen inte vampyrer har, men symboliserar de, antar jag.




Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefina grejer!

Jag älskar örhänget. :-)

Jag hade köpt Bravo-tidningen, men bläddrade inte i den förrän för ett par dagar sedan, och den där kalendern är ju verkligen jättefin!



Vad synd att vampyrspecialen var slut på SF-bok.

Kul att höra vad du brukar drömma om Twilight. :-) Det verkar som om det är ganska många ändå som har drömt om det någon gång, vilket kanske inte är så underligt när det tar upp en så stor del av ens tid.

2009-12-21 @ 23:37:33
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0