Chinnook Pharmacy and Variety - Affär med mycket Twilightprylar


Den här affären var jag faktiskt inne i när jag var i Forks, innan jag skulle på bussen. Jättemysig!


Chinook Pharmacy & Variety är en affär som har:
T-shirtar, mycket twilightprylar, ljus, böcker, vykort, bokmärken, munktröjor, souvenirer (när jag var inne där fanns det fina gafflar) och smycken.
Böcker om Forks och Washington, pocketguider, naturböcker, kartor, lokala konstverk, skola och kontorsmaterial, mediciner och filtar.

De har även Female Force: Stephenie Meyer, en roman just Stephenie och historian om Forks, där Twilight utspelar sig. Den här utgåvan som kom ut innan New Moon premiären innehåller lite bonusmaterial som inte finns att få tag på någon annanstans. För att boka stämplad kopia av boken, mejla e-post till [email protected]

                                 
I bakgrunden ser ni en del av Twilightprylarna, heaven..

                                 
Där den röda pilen pekar är en av böckerna som jag skrev om i inlägget om böckerna om Forks.
Läs det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0